søndag den 10. maj 2009

Så gik der tid med det...

Jeg har tidligere blogget på navlestreng.dk (et mødested for mødre) som 'ekspert' i den store familie.
Mine indlæg handlede vist mest om mine tanker om dagligdagen i en familie (uanset størrelsen), og om hvad der sker med mig som person, kvinde, elsker og mor, når man rammes af stress og er nødt til at se sit liv/livet på en hel ny måde for igen at få tingene til at fungere.
Nu forsøger jeg at genoptage 'bloggeriet' her på min helt egen side, og når jeg får tid til det, vil jeg lægge mine gamle indlæg herover også. Men det tager jo tid! Alt tager alt for megen tid.
Nu har jeg brugt det meste af Mors Dags formiddagen på at oprette denne side. En formiddag, der ellers var planlagt til at skulle foregå i urtehaven. Det bliver så eftermiddagen i stedet for. Men det er også ok.
En af de ting jeg har lært af at være helt nede, er nemlig ikke at tage det helt så tungt længere med, om jeg nu også når alt det, jeg har sat mig for. En rigtig god, dejlig og kærlig svigerinde sagde i forgårs til mig: 'Nogle gange burde vi minde os selv om alt, vi når. I stedet for altid at gå og huske på de ting, vi IKKE nåede...'
Og det har hun jo ret i.
Så i aften vil jeg huske på alt det, jeg nåede i dag. Og ikke det jeg alligevel IKKE nåede.

Kærligst Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar